Taisyklės ir sąlygos
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios taisyklės reglamentuoja paslaugų rezervavimo, apmokėjimo ir atvykimo tvarką internetinėje platformoje kaunas.ciopciop.lt.
1.2. Klientas, atlikdamas rezervaciją, patvirtina, kad susipažino su šiomis taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis.
Šios naudojimosi taisyklės (toliau – Taisyklės) yra privaloma ir neatsiejama naudojimosi internetine platforma kaunas.ciopciop.lt (toliau – Platforma) sąlygų dalis. Taisyklės reglamentuoja paslaugų rezervavimo, apmokėjimo, atšaukimo ir kitus su naudojimusi Platforma susijusius klausimus, taip pat nustato Platformos valdytojo (toliau – Paslaugų teikėjas) ir vartotojo (toliau – Klientas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę.
Naudodamasis Platforma, Klientas patvirtina, kad yra susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, supranta jas ir įsipareigoja jų laikytis.
Naudotis Platformos teikiamomis paslaugomis turi teisę:
Veiksnūs fiziniai asmenys, sulaukę ne mažiau kaip 18 metų amžiaus;
Nuo 15 iki 18 metų amžiaus asmenys – tik turėdami tėvų, globėjų ar rūpintojų sutikimą arba patys savarankiškai uždirbdami bei disponuodami savo pajamomis (uždarbis, stipendija);
Juridiniai asmenys;
Minėtų asmenų įgalioti atstovai.
Vartotojo pateikti asmens duomenys yra tvarkomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, BDAR (ES Reglamentu 2016/679) ir Ciop Ciop Kaunas galiojančia privatumo politika.
Paslaugų kainos nurodomos su visais taikomais mokesčiais, tačiau galutinis mokėtinas dydis gali keistis priklausomai nuo papildomų pasirinkimų (pvz., papildomų paslaugų, administracinių mokesčių ar kt.) ir visada pateikiamas Klientui prieš rezervacijos patvirtinimą.
2. Paslaugų rezervavimas
2.1. Klientas gali atlikti rezervaciją internetu, pasirinkdamas norimą paslaugą bei nurodydamas pageidaujamą vietą ir laiką iš pateikto sąrašo.
2.2. Rezervacija laikoma patvirtinta tik po to, kai Klientas gauna el. laišką ar kitą patvirtinimą apie rezervacijos priėmimą.
3. Apmokėjimo tvarka
3.1. Už rezervuotas paslaugas atsiskaitoma iš anksto, atliekant tiesioginį banko pavedimą pagal nurodytus rekvizitus arba Paysera mokėjimo sistema.
3.2. Apmokėjimas turi būti atliktas per 3 (tris) darbo dienas nuo rezervacijos pateikimo. Nepavykus apmokėti per šį laiką, rezervacija gali būti atšaukta.
4. Atvykimas ir paslaugų suteikimas
4.1. Paslaugos teikiamos tik nurodytose vietose, kaip nurodyta svetainėje.
4.2. Tiksli atvykimo data ir laikas yra nurodomi patvirtinime, gautame po rezervacijos. Klientas įsipareigoja atvykti nurodytu laiku.
4.3. Atvykus gali būti paprašyta pateikti rezervacijos patvirtinimą arba asmens tapatybės dokumentą.
5. Rezervacijos atšaukimas ir paslaugų kokybė
5.1. Dėl paslaugų pobūdžio rezervacijos nėra grąžinamos, išskyrus atvejus, kai paslauga nebuvo suteikta arba buvo suteikta nekokybiškai.
5.2. Apie nekokybiškai suteiktas paslaugas Klientas turi informuoti el. paštu per 2 (dvi) darbo dienas nuo paslaugos gavimo, pridėdamas trumpą aprašymą ir, jei įmanoma, nuotraukas.
5.3. Paslaugų teikėjas, patvirtinęs pretenziją, įsipareigoja pasiūlyti paslaugos pakartojimą kitu metu arba grąžinti sumokėtą sumą per 5 (penkias) darbo dienas.
Kontaktai
Įmonė: MB „Skonio namai“
Įmonės kodas: 303223488
PVM kodas: LT100008419911
Registracijos adresas: Gedimino g. 44, Kaunas
Sąskaitos nr.: LT407044060007943193
Adresas: Gedimino g. 44, Kaunas
El. paštas: kaunas@ciopciop.lt
Telefono numeris: +370 626 86865
Svetainė: https://kaunas.ciopciop.lt